loading...
تک وب به روز
اردشیر بازدید : 451 جمعه 05 مرداد 1397 نظرات (0)

سازهای ایرانی تحت کانتکت

این سازها از ست های کرگ یاماها تبدیل شده است

بصورت اورجینال تحت کانتکت اجرا خواهد شد

همه سازها ایرانی در این فایل فشرده وجود دارد

 

اردشیر بازدید : 1631 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

 

 

 

 

ست گلچین آقای سلیمانی

 

یکی از کامل ترین ست آقای سلیمانی

ترکیبی از تمام سبک ها دارایی ۲۶ استايل در سبک های 

مختلف آکورد واقعی سازهای بی نظیر و گلچین 

شمشال دوزله سازهای لید  کاول کمانچه 

نی انبان ها زیبا

اردشیر بازدید : 423 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

 

دوستان سلام 

 

کانال هواداران سلیمانی 

کانال آموزش نوازندگی نت موسیقی  است. در این 

کانال دوستان می توانید آثار و  نوازندگی ها ی خودشون را  برای 

ما ارسال کنند تا  در کانال درج  شود 

به علاوه نوازندگی 

فیلم سینمایی آهنگ نیز داخل کانال گذاشت 

میشود جهت ورود به کانال ما لینک زیر مراجعه فرمائید

 

 

  

کانال تلگرام

 

 

 

اردشیر بازدید : 5015 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

 

 

4 ست زیبا ارگ 2017 

ست بستکي در این ست استايل های حرفه ای بستکي خلیچی عربی با آکورد واقعی

سازها متنوع درام کیت تومبا پدها بسيار زیبا در این ست موجود میباشد 

ست بندری حاوی بهترین ریتم ها بندری و آبادانی  سری جدید ميباشد

ست 6/8 ست بسیار زیبا و مجلسی

ست محلی ایرانی جمع آوری شد از استايل ها زیبا محلی

 

این ست ها از ریتم خوب ارگ تهیه شده  دانلود ادامه مطلب

اردشیر بازدید : 1115 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای آسفالت 8

دارای گرافیک بسیار عالی و طراحی های بی نظیر

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب در سبک مسابقات ماشین سواری

نسخه معمولی + نسخه مگا مود شده

توجه: به درخواست کاربران، سایت APKTOPS علاوه بر نسخه به روز و آنلاین، نسخه قدیمی و آفلاین این بازی را نیز برای دانلود آماده کرده است. این نسخه ورژن 1.7.0k بوده و به صورت پچ شده و آفلاین قابل اجرا می باشد. توضیحات بیشتر در انتهای مطلب…

سری بازی های Asphalt شرکت Gameloft را می توان از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی دانست. محبوبیت این دسته از این بازی ها به قدری بالاست که حتی می توان آن ها را با بازی های پر طرفدار کنسول های بازی مقایسه کرد. قسمت هشتم از سری بازی های آسفالت یعنی Asphalt 8 Airborne را می توان یکی از بهترین قسمت ها از سری بازی های آسفالت دانست. گیم پلی بهبود یافته، افزایش جزئیات گرافیکی و محتوای کامل تر نسبت به قسمت های پیشین از جمله پیشرفت های این قسمت می باشد. در این مطلب به معرفی این بازی می پردازیم.

Asphalt-8-Airborne



اردشیر بازدید : 557 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

بازی کلش Clash of Clans اندروید

به همراه نسخه های کلون شده کلش
معرفی نسخه 8.332.16 مود شده جدید بازی کلش آف کلنز
برای اولین بار در ایران

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایتApktops به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست.

در محبوبیت بازی کلش  همین بس که توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به دست آورد. در این بازی شما باید با ابزارهای که در اختیار شما قرار می گیرد یک دهکده ای خاص و منحصر به فرد بسازید و  آن را رونق بخشیده و در جنگ های مختلف که با دهکده های دیگر صورت می گیرد پیروز باشید البته ساخت و بنای دهکده آن چنان که فکر می کنید ساده و پیش و پا افتاده نیست چرا که در این بین باید با مشکلاتی همچون کمبود ابزارها،حمله دشمنان مختلف در حین ساخت دهکده و … دست و پنجه نرم کنید.

برای پیشرفت در بازی کلش  میتوانید با خرید جم یا الماس از رقبای خود پیشی بگیرید.

اردشیر بازدید : 417 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

Real Racing 3 v4.5.2 Original + Mods – بازی ماشین سواری خارق العاده “مسابقات واقعی 3” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + 3 مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
آپدیت جدیدAugust, 2016 برای اولین بار در ایران

تست شده برروی LG G3 با اجرای کاملا آفلاین

بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است ! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن آخرین نسخه ی بازی ریل رسینگ 3 برای اندروید ؛ ما امروز در فارسروید آن را برای شما قرار داده ایم که نسخه ی تست شده می باشد و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد !

نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !

اردشیر بازدید : 391 شنبه 06 شهریور 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی (اوریجینال) – نسخه جدید تنها در فارسروید

 

Six-Guns به فارسی (شش اسلحه) یکی از بهترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های جنگی کمپانی گیم لافت برای سیستم عامل اندرویدمی باشد که با گرافیک عالی و خیره کننده ی خود و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید. این بازی سوم شخص تیرانداز به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده است و داستان آن بسیار جذاب بوده و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد ساخت. انواع ماموریت های سخت بر دوش شما قرار میگیرد و شما می بایستی با سربلندی از این ماموریت های بیرون آیید. شما این امکان را دارید که در آریزونا و اورگان به گشت و گذار بپردازید و با انواع دشمنان غیر طبیعی همچون گاوچران ها و راهزن ها به جنگ بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

اردشیر بازدید : 451 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

راه اندازى، كنترل و نگهدارى شبكه شايد يكى از مشكلترين و دشوارترين بخشهاى كارى يك Administrator يا مسئول سايت باشد. چون مشكلات و عيوب ناشى از سخت افزارهاى يك شبكه،با مشكلات و عيوب ناشى از برنامه هاى نرم افزارى شبكه ادغام شده واگر به فرض درهنگام تنظيم شبکه مشکلی به وجود آيد ،وقت زيادی تلف خواهد گرديد تا بفهميم مشكل ازناحيه سخت افزارى است يا نرم افزارى.
لذا بر آن شدم يك جزوه بسيار ساده و رواندر رابطه با شبكه ( سخت افزارى و نرم افزارى) در حدى كه مورد نياز مدارس، جهت رفعمشكلات آنها باشد، بنويسم. قابل ذكر است كه بنده شخصا" رشته تحصيلىام كامپيوترنبوده و هيچ ادعايی در زمينه هيچ يك از برنامه هاى كامپيوترى نداشته و ندارم و فقطدر حد دانسته ها و اطلاعات خود، آنچه را كه مىدانم و با فوت وفن دبيرى خود مخلصانهدر اختيار ديگر عزيزان قرار مىدهم، تا شايد گشايش بابى نوين در جهت پيشرفت و ترقىآنهايى كه كمتر با اينگونه برنامه ها آشنا هستند گرديده و به قولى ما فقط استارتكار را مىزنيم و انشاءا... شما هزار مرتبه بهتر و فنی تر از ما خواهيد شد.
اينجزوه شامل چهار بخش است:

 

 

·          معرفي شبكه،كارت شبكه و راه اندازى و نگهدارى شبكه از لحاظ سخت افزارى

·          تنظيم و كنترلبرنامه Network Neighborhood

·         استفاده از شبكهو عمل Sharing

·         نصب و تنظيمبرنامهWingate ، جهت اتصال شبكه به سرور(Server) و اينترنت.

 


معرفي كارت شبكه، و راه اندازى و نگهدارى شبكه از لحاظ سخت افزارى

كارت شبكه يا LAN Card

كامپيوترها جهت

اردشیر بازدید : 371 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)
بعد از مدتــها انتظار در ایــن پـــست از ســایــت،  نسخه ی4 ( بهــمن مـــاه 1394)(آخرین نسخــه)کــتابــ الکترونیــــکی ایــبوکـــ نــابـــ  کــه جالب ترین وپـــرمحتواترینکتاب الکترونیکی موبایل در سطح کشوراز همه لحاظ میباشـــد را گذاشتــــیم  کــه شـــامل عنـــاوین  زیر میبـــاشـــد : +مـقدمــه + مهــدویتـــ + معنــوی + مطالبــ خواندنــی + روانشناســی و تســـت و طالع بینی 2016 + بیـوگرافــی هنرمنــدان + گــالری عکـــس (بیش از 100 عکس) + تست هــوش + دفــتر شــعـــر + چندکلمه حرف حساب برای موفقیت(عکس) + شــمع هــای فــروزان + بــهداشـــت و سلامتــــ + کــودکان و والـــدین + فـــناوری + آهنــــگ پیــشواز + ســـخنان بزرگـــان + کانال تلگرام ایبوکـ ناب @Ebook_Nab + متن سنگــ قبر بزرگـــان(عکس) + متن زیبا در مورد مهر و محبت مادری + تلـــنگر + کــاغذ دیواری + پیـــامکــ + به افتــخار شهریــوریــها + داســـتان کوتاه (بیش از 50 عــدد) + رمــــان (4عــدد) + جملات منحصر به فرد عاشقانه همراه با تصاویر + آموزش همراه با عکس + دلـــنوشتــه + آشپـــزی + ضعف های فرهنگی زشت و اصلاح آن + ضایع بازی (عکس) + متن آیه الکرسی همراه با ترجمه و ... که شامـــل ده هــا زیر شاخـــه میباشــد، که قابــلیت نصـــب بر روی گوشی های انــدروید و جــاوا را دارد. امیدوارم از این اپلیکیشن لـــذت کامل را ببرید. کــــانال تلگــرام ایبوک ناب @Ebook_Nab
اردشیر بازدید : 463 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

فاریاب طبیعت زیبا روستاهای فاریاب فاریاب دارایی روستاها متعدی میباشد که ازجمله سرگریچ گلدسته،چاه نارنج،مهروئیه و تعداد زیاد دیگر از این روستاها فاریاب دارایی طبیعت متفاوت از دیکر شهر ها جنوب استان کرمان دارد خوش آب هوا بودن از دیگر شهرت ها این شهرستان زیبا میباشد جاذبه زیبا کردشگری فاریاب بسیار میباشند

اردشیر بازدید : 401 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آشنايي با کاربردي ترين کدهاي مخفي موبايل

تقريبا تمام اپراتورهاي تلفن همراه در جهان کدهاي ويژه‌اي دارند که به واسطه به‌کارگيري اين کدها کاربران مي‌توانند ميزان کارايي گوشي تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخي از قابليت‌هاي آن بيفزايند. برخي از اين کدها در حقيقت فراميني هستند که به‌صورت عادي در منوي گوشي تلفن همراه موجود است و استفاده از اين کدها در حقيقت به نوعي ميانبر براي همان فرامين محسوب مي‌شود.

بقیه مطالب در ادامه مطلب

اردشیر بازدید : 437 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معرفی گوشیHuawei P8 زیبایی در دستان شما با الهام از عناصر طراحی شده از

چرم محدود صنایع صحافی کتاب، ... تست P8 است گوشی های هوشمند است که

ترکیبی از تمیز، خطوط زیبایی با آینده نگر فن آوری

 

. Huawei در P8 دارای

یک صفحه نمایش 5.2 اینچی بصری فریم لس در جلو، یک دوربین است که

نشسته است خیط و پیت کردن با پشت و لبه است که تنها 6.4 میلی متر نازک.

تعادل کامل بین زیبایی و راحتی.

اردشیر بازدید : 817 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

 زندگینامه شهید اکبر پناهنده 

 

 زندگینامه شهید اکبر پناهنده 

 

شهید اکبر پناهنده در تاریخ سال1337در یکی از دهکده های توابع شهرستان جیرفت (علی آباد سادات) در خانواده ای کشاورز مومن و مذهبی چشم به جهان گشود وی قبل ورود به مدرسه  

جهت خواندن  ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 23,466
  • بازدید کلی : 126,779